Accesoriile publicitare sunt o modalitate excelentă de branding și de a transmite un slogan. De aceea, directorii de marketing se întrec în creativitate pentru a ieși în evidență în fața publicului lor. Spre deosebire de obiectele care sunt folosite doar conjunctural, cum ar fi cănile, șepcile, umbrelele etc., aceste obiecte sunt concepute pentru a face o declarație.
Bricheta promoțională este un gadget la fel de practic ca și un stilou.
Ceasul promoțional este un gadget la fel de practic ca și un stilou.
Utilizată atât de fumători, cât și de nefumători, este un accesoriu multifuncțional. Ce-ar fi dacă l-ați adopta pentru a vă dezvolta notorietatea mărcii dumneavoastră?
.
Un accesoriu care se adaptează la utilizări multiple
.
În multe ocazii, bricheta promoțională poate fi utilă. Aceasta poate fi folosită pentru a aprinde o lumânare sau un foc de tabără. În bucătărie, va fi folosită pentru a aprinde aragazul cu gaz, iar pentru fumători, este un accesoriu fetiș util în orice moment al zilei.
.
Mult practică și ușor de transportat, bricheta este un accesoriu indispensabil pe mai multe planuri.
>
Puteți opta pentru o brichetă pe gaz sau pe benzină, de unică folosință sau reutilizabilă, va fi la fel de funcțională
!<
/p>
Dacă este vorba de promovarea unui eveniment sau de îmbunătățirea imaginii de marcă a companiei dumneavoastră, oferirea unei frumoase brichete în miniatură partenerilor și prospecților dumneavoastră va fi o alegere excelentă.
.
Poate fi folosită la evenimente de amploare, cum ar fi concerte, campanii de lansare de noi produse etc.
În general, bricheta publicitară poartă logo al companiei sau sloganul evenimentului și pune în evidență imaginea acesteia către un public foarte larg.
Bricheta se transmite cu ușurință mai departe
.
Pentru că este ușor de schimbat între 2 persoane, bricheta are un potențial foarte mare de a vă spori audiența.Designul va fi, de asemenea, ușor, deoarece este posibil să cumpărați brichete gata făcute și să imprimați informațiile dvs. pe ele (Mai multe informații aici).